HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

A szerencse gyermeke

2011.03.22. 22:16 Travis.CG

Ma felhívott egy ismeretlen szám, hogy nyertem valami mobil cég és egy bank közös nyereményjátékán. Közjegyző előtt kisorsoltak és nyertem 250 ezer forintot.

- Nagyszerű - mondtam.

- Nem hallom a hangjában az örömöt.

Nem csoda, hogy nem hallotta, hiszen teljesen nyugodt voltam. Miért is kellett volna meglepődnöm ezen? Én a szerencse gyermeke vagyok. Csupa váratlan áldás szokott rám hullani. Múlt hónapban egy, az olvasók emésztésével foglalkozó lap (angol néven, hogy ne vegye el az étvágyat) nyereményjátékán nyertem, vagy legalábbis elég közel voltam a nyereményhez. Csak vissza kellett küldeni egy válaszborítékot, amiben nyerési dokumentumokat, gyorsaság bónusz kártyát és valami kaparós jegyet kellett beletenni. Ez utóbbi egy autó kódját tartalmazta, amiből teljesen véletlenül pont a sportkocsit nyertem.

A szerencse mindenhova elkísér. Egy átlagos weboldalt sem tudok úgy megtekinteni, hogy ne én legyek a 10ezredik látogató. A levelezésemben naponta átlagosan 3 nyereményről tájékoztató levél van. Annyit nyertem már, hogy a spam szűrő is nehezen bírkózik meg ezzel az áradattal.

Miért kellene meglepődnöm? Meg is mondtam neki, hogy én nagyon sokat nyertem már az interneten, ezért nem lepődök meg.

- Úgy érzem, ön szkeptikus.

Bámulatos volt a figura. Megint rátapintott a lényegre. Nem is tehettem mást, mint egyetértettem vele. Ezután letegezett, felszólított, hogy végezzek el egy jóga gyakorlatot, amiben a szám és az intim szférám is érintett volt, majd lecsapta, Úgy látszik a pénzkeresés is olyan tevékenység, amit nem csinálnak meg helyettünk. Lehet, hogy mégsem vagyok szerencsés?

Szólj hozzá!

Címkék: biztonság életmód

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr1002763535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása