HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Kis konditermi körkép

2012.10.24. 09:49 Travis.CG

Nagyon sok érdekes dolgot tudtam meg a konditeremről, ahova járok. Például már az Államalapítás idején is állt. Talán Toldi Miklós is ott kovácsolta acélossá izmait és Mátyás Fekete Seregének kiképzési programjában is szerepelhetett az edzőterem látogatása. Bizonyítékként itt ez a nemrég feltárt lelet az egyik öltözőszekrényről. A kutatók most ellenőrzik hitelességét. Mivel a blogot kiskorúak is látogathatják, ezért a nagyon csúnya szavakat cenzúráztuk.konditerem.jpg

De nem csak ez az egyetlen érdekesség. Hírességek is járnak oda! Ez fontos, mert ha nem járnának oda, nem tudnám, hogy a világon vannak. Az egyikük Kicsi Nyúl. Mikor a terem tulajdonosa bejelentette, hogy érkezik Kicsi Nyúl, én óvatosan a naptárra sandítottam, mert biztos voltam benne, hogy nem közeleg a Húsvét. Még azt is elképzelhetőnek tartottam, hogy a nagy ünnep főpróbája következik, ahol a rendes nyúl nem ér rá, csak a helyettese fogja képviselni.

A bejelentés hatására csak én maradtam higgadt, mivel nem tudtam, miről van szó. A többieken láthatóan izgalom lett úrrá. A beszédfoszlányokból megértettem, hogy nem egy idő-anomáliával állok szemben, csak egy hírességgel. Mielőtt a rajongók teljesen megkergültek volna, elhagytam az edzőtermet.

Szólj hozzá!

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr534856260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása