HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

TEK erőnléti felmérés

2014.02.23. 21:47 Travis.CG

A korábbi erőnléti felmérés sikerén felbuzdulva elhatároztam, hogy kipróbálom, képes vagyok-e egy TEK erőnléti felmérés minimum szintjét megütni. A követelmények átböngészése után láttam, hogy minden pontot nem tudok kipróbálni, mert nincs medence a közelemben, sem pedig kötél, amire mászhatok. A másik egyszerűsítés, amit bevezettem, hogy nem egyetlen napon csinálom az összes gyakorlatot.

Gyakorlat Minimum szint Eredmény
40 méter futás 6,2 mp -
250 méter futás 45 mp -
Emelés 95Kg 3 1
húzódzkodás 10 12
tolódzkodás 12 15
felülés 2 perc alatt 80 78
Négyütemű fekvőtámasz 1 perc alatt 30 30
Cooper teszt 2700 2013
Fekvenyomás 75Kg 6 10

Megbuktam. Azt már korábban is észrevettem, hogy az állóképességem már nem a régi. Új edzéstervet kell készítenem, amiben nagyobb hangsúlyt fektetek a kitartás fejlesztésére.

Szólj hozzá!

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr825785692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása