Ismét eltelt egy év és ismét közeleg a Function. Evoke-on kiadták az invitációt, ami azt ígéri, hogy most minden más lesz.
Természetesen ez nem véletlen. Gargaj, aki eddig szervezni szokta, belefáradt az idegtépő munkába és átadta a stafétabotot Pasyéknak. Örömet szerezni az embereknek elég nehéz, főleg a demoscene-n belül, ahol az emberek harsányan adnak hangot véleményüknek.
Az új gárda szemmel láthatóan belead anyait-apait, hogy méltóak legyenek a bizalomra. Egy valami mégsem fog változni: ugyan úgy sereghajtók leszünk.
Már egy ideje készítjük a demót, de nem látom, mi az, ami megfogná a nézőket. Nem találok semmi érdekeset benne. A másik dolog, ami talán nagyképűen fog hangzani, de úgy érzem, kezdjük elérni az ingyenes Unity határait. Nem vitás, hogy rengeteg időt spórolunk a használatával. Az sem kérdéses, hogy sok olyan funkciója van, amit még nem tudok ilyen minőségben implementálni (vagy egyáltalán implementálni). De akad olyan része is, ami sokkal egyszerűbben működik saját kódból.
Például a shaderek. Egy szimpla fehér zajt ráültetni a végső képre nagyon egyszerű OpenGL-ben. Unityben elég macerás. Egy csomó körítést kell hozzáadni, hogy befogadja a keretrendszer. Igaz, utána már könnyű paraméterezni, de míg addig eljutunk...
A másik a részecskék. Nem emlékszem, hogy ennyire körülményes lett volna animálni őket, pedig minden paramétert kódból állítgatok. Még az is lehet, hogy ez a baj :-)
Ami biztosan készül még, az egy wild. Megpróbálkozunk egy vicces, de figyelemfelkeltő videóval. Ennek a fogadtatására nagyon kíváncsi leszek, mert olyan témát feszegetünk, ami vita egy ideje demoscene körökben.
Végezetül annyit mondanék, aki tud, jöjjön el. Mi biztosan ott leszünk.