HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Nethunter Store fixálás

2023.07.21. 11:13 Travis.CG

Nem hagyott nyugodni, hogy a Nethunter Store nem ment a LineageOS 20 alatt a Nokia telefonomon. Egyszerűen nem volt képes kapcsolódni a hálózathoz, annak ellenére, hogy az összes többi program remekül működött.

A legjobban az idegesít ezeknél a grafikus tapicskolós programoknál, hogy nincsenek rendes logok, hibakódok. Így esély sincs rá, hogy az ember megoldást találjon. Hacsak nem fordítja le a programot magának. Gondoltam, talán a forráskódból ki fogom tudni találni, mi a nagy büdös helyzet.

A forráskód 4 éves! Átnéztem a felmerült problémákat, de csak egy embernek volt olyan gondja, mint nekek, és ő sem kapott semmilyen választ. Viszont feltűnt, hogy valaki arra panaszkodik, hogy a Nethunter Store F-Droid felirattal szerepel...

Találtam egy másik oldalt is, ahol azt javasolták, hogy az F-Droidot használjuk a csomagok letöltésére. Oké, telepítsük az F-Droidot.

Az F-Droid gond nélkül felment, tudtam böngészni a programok közül. Nyilván az appok száma erősen limitált, ráadásul az igazán szaftos dolgok hiányoztak belőle. A felhasználói felület viszont nagyon ismerős volt. Pont úgy nézett ki, mint a Nethunter Store felülete. Minő véletlen! Ekkor már nagyon erősen kezdtek az agytekervényeim összefüggéseket keresni. Mi van, ha nem csak külsőben, hanem például a kódbázisban is vannak hasonlóságok?

Úgyhogy megnyitottam a nem működő Nethunter Store applikációt, kimásoltam a repo elérési utakat és bemásoltam az F-Droidhoz. A program elkezdett letölteni, frissíteni. Két perc múlva megjelent minden program, amire szükségem volt. Nem is kellett semmit fordítani.

Szólj hozzá!

Címkék: biztonság android

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr7918175041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása