HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Befuccsolt ötletek 2: Apró programok Go-ban

2023.01.11. 13:32 Travis.CG

Mikor elkezdtem tanulni a Go-t, egyszerű kis progikkal kezdtem, amik megkönnyítették valamely munkafolyamat egy lépését. Az idők során összefogtam őket BUG néven, utalva rá, hogy a tanulás korai szakaszában még nem ment minden zökkenő mentesen.

Ahogy gyarapodtak a programok, úgy elkezdett érlelődni bennem a gondolat, hogy akár egy publikáció formájában is a világra szabadíthatom a programokat.

Egészen addig jó ötletnek is tűnt, amíg meg nem láttam ezt. A SeqKit nem csak azt tudta, amit az én programjaim, nem csak elegánsabban, de még Go-ban is íródott. Sőt, már négy évvel azelőtt elkészült a cikk, hogy én egyáltalán kitaláltam volna az egész koncepciót.

Mindent kitaláltak, mindent megcsináltak. Minek dolgozzak?

2 komment

Címkék: bioinformatika

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr8518021962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sdani 2023.01.15. 00:25:38

Julia, GO... nagyon irigylem, hogy ilyen sok mindenre van kapacitásod. Én már lassan 2 éve szenvedek a spark-kal, és még mindig úgy érzem, hogy sehol sem járok. :D Hogy látod a Julia helyzetét a bioinformatikában, érdemes belevágni? Amennyire én látom ott az egyszálú folyamatok gyorsasága lehet előny a Python/R-hez képest.

Travis.CG 2023.01.15. 19:38:00

Szerintem a Pythont egy ideig nem fogja helyettesíteni, de az R-nek lehet vetélytársa.

Ha nincs felesleges kapacitásod a megtanulására, akkor nem érdemes belevágni, mert még nem elterjedt.
süti beállítások módosítása