HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Aeronautism

2010.10.29. 11:35 Travis.CG

FunctionX-re készített demónk címéhez két szó ötvözéseként jutottam. Az első az aeronauta, amit az Arany iránytű olvasásakor ismertem meg (a demóban egy léghajó kisebb viszontagságait ismerhetjük meg). A másik része pedig az autizmusból eredt. Tetszett a szavak összefonódó jellege.

Nemrég azzal töltöttem az időt, hogy a népszerű keresőoldal segítségével a demócsapatunk nevére kerestem. Legnagyobb meglepetésemre ide jutottam. Tehát a szó, amiről én azt hittem, hogy csupán a képzelet szülte, valójában létező terminológia, a léghajó emelkedésének és lebegésének gyakorlása az atmoszférában.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr972407433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása