HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Function 2011 - első nap

2011.09.17. 13:50 Travis.CG

Az első nap nem alakult jól. Nagyon nem. Arra számítottam, hogy szép, nyugodt pénteki napom lesz, ahol senkit nem fog zavarni, ha a munkaidő egy kis szeletét nem munkával, hanem mondjuk egy hiányzó jelenet elkészítésére fordítok. Nem így történt.

Befutott egy sürgő munka, ami miatt úgy tűnt, még túlórázhatok is. Ez meghiusította azt a tervemet, hogy már pénteken kinézek a partira. A munka végeztével aztán úgy gondoltam, talán már a demómmal foglalkozhatom. Nem így történt. A mosógép furcsán viselkedett, amit szintén nem hagyhattam figyelmen kívül. Este még beléptem a munkahelyi szerverre, hogy megnézzem, kell-e valamit segíteni.

Nem kellett. A nap elcsendesedett és végre koncentrálhattam a demóra. Pár jelenet nem volt tökéletes, azokat állítgattam, hogy minden tökéletes legyen. Természetesen találtam új hibákat, amik nem programozási, inkább látványbeli hibák. A poligonok nem úgy álltak, ahogy szerettem volna. A modellek poligonjainak súlyozását kellett volna állítani, amire nem volt idő, ezért kódban gyorsan korrigáltam ezt. Nem szép, de gyors megoldás.

Éjfél után úgy feküdtem le, hogy így már be lehet adni. Nem lesz egy győztes, de vállalható.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene parti riport

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr843233947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása