HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Experience 2011

2011.12.11. 22:13 Travis.CG

Idén is megrendezték az Experience demóvetítést. Megismételték a Vakondok 2 bemutatóját, amit kihagytam, majd az idei év legjobb demóiból egy szubjektív gyűjteményt láthattunk nagy kivetítőn.

A teljesség igénye nélkül a következő produkciókat tekinthettük meg:

Struct by Outracks

Spheres on a plane by Dead Roman

numb res by Carillion, Cyberiade, Fairlight

We have accidently borrow your votedisk by Razor1911

A magyar produkcióknak volt egy kisebb díjátadó, ahol a legjobb produkciókra lehetett szavazni 8bites, zene, grafika, mozgókép, soundtrack, 4k és 64k kategóriákban. Csapatunk egyik kategóriában sem nyert gumikacsát, amit fődíjként osztogattak. Nagyon jó hangulatú vetítés volt. Egy kisfiút nagyon felzaklatott az Elektrosokk című alkotás, amiből megállapítottam, hogy egyes demók talán mégsem a gyerekeknek valók.

Ezen a napon volt az AmiCon találkozó is, amire most nem mentem el, de az Amigások eljöttek és bemutattak két produkciót, amit a Revision 2011-en mutattak be. Az egyik az Elude-tól a Shake off the dust volt, a másik a Human Traffic.

Kilenckor leléptem, hogy a ritkábban járó tömegközlekedést elérjem. Rosszul számítottam ki az időt, ezért futnom kellett. Az eső elkezdett esni, a cipőm talpa vizes lett. A hangjelzés pillanatában ugrottam fel a szerelvényre. A vizes talpam kifutott alólam, fenékre ültem, de a lendület tovább vitt és átcsúsztam a kocsi másik végébe. Mindenki rajtam nevetett.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr473456589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása