HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Cseppet sem objektíven: TUM2011

2012.01.03. 21:09 Travis.CG

Véget ért 2011 decemberének egyik legnagyobb partija a TUM (The Ultimate Meeting). A releasek kezdenek szállingózni, immár bárki megnézheti azokat. Röviden leírom szubjektív véleményemet a kiadott alkotásokról. Igyekeztem mindent megnézni, meghallgatni, de sok esetben nem bírtam idegekkel.

Grafika

Idén sok robotos kép volt. Kedvencem az Invasion begins, Morphinegeneration és a Popwarzen.

Zene

Három féle zenei kategória is volt. Executable music, ahol indítható állományok zenéltek, Loop music, ahol üzenetrögzítő szalagra gyártott zenét a kreatív alkotók, végül trackd music. Nem tetszett egyik sem.

4k intro

Fantáziátlan 4k-k voltak. Egyik sem tetszett.

64k intro

Az Epsilon tényleg lélegzet elállító volt, igaz, csak videón tudtam megnézni. A Transplant nálam bugzott, ennek ellenére szépnek találtam a növényeket. Hozzájuk képest a CoderColors egyszerű volt. Pasyék is képviseltették magukat, a Bozon nevű intróval. A Sparkból ismert részecskerendszert vették alapul, ahol a részecskék most Unreal egyik képévé álltak össze. Gratulálok nekik innen is a negyedik helyezéshez.

Demo

A Mein Zahnfleisch brennt-ben a karatézó robotok tetszettek, de a zene nem az én stílusom. A Tokyo demofest invit egészen jó volt, csak rövid. Jól néztek ki benne a fák. The 3/4 Delusion: A fraktálos rész nagyon tetszett, de a zene itt sem nyerte el a tetszésemet. A táncoló figurák elkészítése a leírás alapján sok időt vehetett igénybe, ennek ellenére elnagyoltnak tűntek. A Verschdl poénjait nem értettem. Az Fr-075 szerintem nagyon jó ötlet. Egy Kis Herceg szerű világot jelenített meg érdekes rajzos shaderekkel, amitől nagyon egyedi hangulatot árasztott. A demó ráadásul futott a gépemen, ami nagy szó. Az Elude meglepő módon most nem Amigás demóval indult. A Suxx a videó alapján nagyon látványos demó, Chaser zenéjét pedig szeretem. A Composed dreams egy musicdisk. Ambientes zenéket játszhatunk le egy nem szokványos kezelőfelületen. Tetszett.

Wild

Csak két entry-t emelnék ki. Az első a Shine, ami bár nem egy világrengető videó, de elég hangulatos, a fiúk igazán megpróbálhatták volna valós időben előállítani. A másik az Introgigademo, ahol szépen összevágtak egy csomó ZX Spectrum demót. Képzeljétek, milyen lehetett a többi induló, ha ezeket emeltem ki.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr323517598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása