HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Készülődés Revision 2012-re (IV)

2012.03.29. 13:17 Travis.CG

Az időzítések problémáját megoldottam, a trianguláció viszont kifogott rajtam. Először arra gyanakodtam, hogy a metódusokban követtem el valami hibát, ezért kiszedtem őket, és egy külön programban teszteltem a működésüket. A várakozásoknak megfelelően hiba nélkül teljesítettek.

A figyelmem ekkor a poligonok felé fordult, ahol meg is találtam a hibát. A vektorizáló kód elkezdi felépíteni a poligont, majd a felénél megfordítja a körüljárási irányt. Emlékeztek? Az ear clipping csak akkor működik, ha a körüljárási irány nem változik.

A vektorizáló program egy olyan API-n alapul, amit nem tudok megváltoztatni. Nem ismerek olyan geometriai eljárást, hogy a poligon pontjait körüljárási irány szerint sorba rendezhetem, ha valaki mégis beírná a kommentek közé, nem biztos, hogy lenne elég időm, hogy implementáljam. A lehetőségeket figyelembe véve, Grassal úgy döntöttünk, kihagyjuk a produkcióból és csak körvonalak fognak szerepelni.

Az idő vészesen fogy, még vannak hiányzó jelenetek, de továbbra is úgy látom, még be tudjuk fejezni.

Közben a Los Angeles Lamers csapatot is kisegítjük, mert ők nem tudják kivinni a produkciójukat Revision-re, ezért koprodukcióban készül egy wild is. Zenét és egy logót kaptak tőlünk. Ha találok valami elfekvő kódot, amiből valami érdekeset lehet generálni, elküldöm nekik.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr284347855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása