HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Revision 2012 (első nap)

2012.04.07. 09:17 Travis.CG

A release nem lett kész teljesen. Maradtak benne bugok, egy jelenetet meg úgy kínlódtam ki. Annyira fáradt voltam, hogy néztem a béna jelenetet és nevettem. Később úgy döntöttem, ezt nem érdemes beadni, mert annyira rossz. Partira ellenben nem érdemes release nélkül menni.

Korán lefeküdtem, másnap reggel pedig indultunk. A közlekedés szokás szerint a legrosszabb formáját hozta. A sínen közlekedő eszközöket gumikerekes járművekkel pótolták, amiket eltérítettek egy baleset miatt. Nem volt számottevő a késés. A gyűjtőponton találkoztam Mu6k-al. Fél óra múlva ott volt Archee is.

Az út hozzávetőlegesen 11 óra volt. Nem történt semmi érdekes, leszámítva, hogy mikor mélyen bent jártunk Németországban, kiszúrtam egy másik magyar rendszámú autót. Előzéskor gondolkodtam, mivel lehetne üdvözölni honfitársunkat, amikor megláttam a vezetőt. Kínai volt. A hosszú út arra is jó volt, hogy meghányjam-vessem a demónk ügyét. Beadjam, nem törődve semmivel, vagy tartsam vissza, hogy javítgassam?

A parti körül már sok scener gyűlt össze. A nagy kivetítőn a Vakondok 2 ment. Úgy vettem észre kedvező fogadtatásban részesült. Az angol fordítás is jól sikerült.

Vezeték nélküli hálózat nem volt, ezért egy kábelen osztoztunk sokan. Vetésforgó-szerű rendszerben feltöltöttük a releaseket. Végül a képernyőn keresztül farkasszemet néztem a becsomagolt demóval, és úgy döntöttem, egye fene, adjuk le.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene parti riport

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr424369132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása