HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

@Party beégés

2012.06.17. 21:50 Travis.CG

A tengeren túli partikkal az a baj, még ha közvetítik is élőben az adást, azt is egy lehetetlen időpontban lehet csak megnézni. Így volt ez az @Partyval is, amit kénytelen voltam hajnali 3-kor megtekinteni. Természetesen a compók késve kezdődtek, így a napfelkeltét a számítógép előtt néztem végig. Közven azon gondolkodtam, miért nem keltem fel később, hiszen a zenei és grafikai alkotásokra nem vagyok kíváncsi.

Ennek ellenére a vetítő compó igen érdekes volt. Régi írásvetítőt kellett használni, hogy demószerű effekteket érjenek el. Meglepő, hogy mire képesek a találékony elmék...

Engem persze a mi demónk érdekelt leginkább. Reggel 6 körül már le is adták. A szervezők a nagy partykhoz hasonlóan felvételről adták le a demónkat, ami nem lett volna baj, ha nem csúszik el a kép és a hang szinkronizációja. A másik probléma az volt, hogy a tesszelációs shaderrel készült hátterek irtó bénán néztek ki. Olyan volt, mintha a shader futása megszakadt volna félúton. A vége előtt pedig egyszerűen megszakadt.


Összességében egy katasztrófa volt. Az eredményeket még nem tudom, de nem számítok sok jóra.

Frissítés:

A pouet.net kiírás szerint úgy tűnik, mintha megnyertük volna. Ha ez így van, el sem merem képzelni, milyen lehetett a többi induló.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr514594687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása