HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Function2012 I. rész

2012.09.29. 16:22 Travis.CG

Idén is eljött a Function. Pénteken Topyval elindultunk a parti helyszínére. Kerekes székkel és felszerelésekkel együtt ez egyáltalán nem egyszerű feladat. Felszállni a villamosra volt a legnehezebb feladat, mert középen ott volt az a hülye korlát. Rajtam volt a saját hátizsákom, Topy hátizsákja, jobb kezemben a ruhás táskája, a ballal pedig az összecsukott kerekes széket vittem. Ő mankóval ment.

Mikor megérkeztünk, mondtam, el sem hiszem, hogy itt vagyunk. Ő meglepetten rám nézett: Miért, nehéz volt idejönni?

Lepakoltunk, majd elkezdtünk beszélgetni az emberekkel. Mellém egy japán scener telepedett, aki rögtön ellátott Mangás nápolyival. A megnyitó nem volt túl ünnepélyes, de nem is voltunk olyan sokan, hogy fontos legyen.

Láttam Arcee játékát. Autóversenyt készített a Tricky Truck motorjával. Mu6k mtatott 5 másodpercet a készülő demójukból, ami el is vette a kedvemet attól, hogy beadjak bármit is. Ennek ellenére javítottam egy kicsit az egyik demómon. Velem szemben egy akkora laptop került, mint egy TV. A tulaj megnézte a szánalmas release csökevényemet, majd elképeve mondta, hogy ez fantasztikus, ő ilyet soha nem tudna csinálni. Akkor mire jó az a nagy laptop? A game compó elött hazamentem.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene parti riport

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr774810081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása