HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

  • sdani: Sajnos nekem is hasonló érzéseim vannak az R kiszorulásával kapcsolatban. Remélem jobban fogja tar... (2024.04.29. 10:48) R meetup
  • sdani: Nagyon jók ezek a bejegyzések! Feszültséggel teli, fordulatos, mint egy jobb krimi. :D Abba ne hag... (2024.04.29. 10:35) Wgel CTF
  • sdani: @Travis.CG: Egy kis szerencse sosem árt. :D (2024.03.01. 13:19) A bioinformatika helyzete 2024-ben
  • Travis.CG: Szóval az akadémiai szféra mazochistává tett, amit a Pinephone-al élek ki? Hmm, érdekes összefüggé... (2023.10.05. 18:23) Új barátom az Informatikai titkárságról
  • Travis.CG: Túl nagy a hype körülötte, ezért túlzó elvárások vannak vele szembe. Ha a korábbi chatbotokhoz kép... (2023.02.28. 06:28) chatGPT, a bioinformatikus

Második lépcső ama magaslathoz...

2013.05.21. 22:14 Travis.CG

Elkészült a textura beolvasó osztály is. Azt gondoltam, hogy ezt egyszerűen átmásolom és használom, de a rendszerek közötti különbség ismét közbeszólt. ( Egy életre megjegyeztem, hogy Windows alatt fopen(file, "rb")-vel olvasunk be bináris fájlokat. )

Először is le kellett fordítani a libpng-t Windows alá. Szerencsére csak a zlib az egyetlen függősége, és olyan jó minőségű Visual Studio projekt fájlt sikerült készíteniük, hogy a folyamat teljesen fájdalom mentes volt. Már így is eléggé elszaporodtak a release-hez csatolt DLL-ek, ezért statikusan linkeltem mindkettőt.

Ezzel a lépéssel a régi Linuxos keretrendszer teljes funkcionalitása rendelkezésemre áll C++-ban és Windows alatt. A teszteléshez a Biopunk című demónkból kivettem a patkányt és megjelenítettem. A textúra szépen feszült, a mátrixok megfelelő módon forgatták be a modellt.

Amiről nem írtam, hogy Grass is dolgozik. Elkészített két modellt. Az egyik egy környezeti elem lesz, a másik egy karakter. Nem közlök róluk képet, de higgyétek el, nagyon vagányan néznek ki. Most egy nagyobb jelenet környezetén dolgozik. Ez kicsit olyan, mintha valami mese díszlete lenne. Kiforratlan, de nekem jó lesz, hogy a következő projekten, a Cinema 4D exporteren dolgozzak vele.

Pihenni nincs idő, még rengeteg munka vár és az idő fogy.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr195312037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása