Elkészült a textura beolvasó osztály is. Azt gondoltam, hogy ezt egyszerűen átmásolom és használom, de a rendszerek közötti különbség ismét közbeszólt. ( Egy életre megjegyeztem, hogy Windows alatt fopen(file, "rb")-vel olvasunk be bináris fájlokat. )
Először is le kellett fordítani a libpng-t Windows alá. Szerencsére csak a zlib az egyetlen függősége, és olyan jó minőségű Visual Studio projekt fájlt sikerült készíteniük, hogy a folyamat teljesen fájdalom mentes volt. Már így is eléggé elszaporodtak a release-hez csatolt DLL-ek, ezért statikusan linkeltem mindkettőt.
Ezzel a lépéssel a régi Linuxos keretrendszer teljes funkcionalitása rendelkezésemre áll C++-ban és Windows alatt. A teszteléshez a Biopunk című demónkból kivettem a patkányt és megjelenítettem. A textúra szépen feszült, a mátrixok megfelelő módon forgatták be a modellt.
Amiről nem írtam, hogy Grass is dolgozik. Elkészített két modellt. Az egyik egy környezeti elem lesz, a másik egy karakter. Nem közlök róluk képet, de higgyétek el, nagyon vagányan néznek ki. Most egy nagyobb jelenet környezetén dolgozik. Ez kicsit olyan, mintha valami mese díszlete lenne. Kiforratlan, de nekem jó lesz, hogy a következő projekten, a Cinema 4D exporteren dolgozzak vele.
Pihenni nincs idő, még rengeteg munka vár és az idő fogy.