HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Járóka javítás

2014.01.20. 20:59 Travis.CG

A rokonok imádnak bolhapiacon vásárolni és az ott található kincsekből minket is megjutalmaznak. Legújabb szerzeményük egy járóka volt. Sajnos csak a vásárlás után vették észre, hogy az egyik szegecs eltörött. Megnyugtattak, hogy csak egy popszegecs húzóra van szükség és pikk-pakk készen lesz.

Sajnálatos módon a mindennapi felszereléseink között nem sok popszegecs húzó van, de elejét akartam venni a további kioktatásnak, ezért csak annyit mondtam, hogy meg fogom oldani. Akkor már tudtam, hogy én bizony ezt egyszerűen összecsavarozom. Később a rokon is rájöhetett valami hasonlóra, mert ő is ezt javasolta.

rossz.jpg

A szegecs, mint a képen is látható, két darabban volt. Egyik darab sem akart fogó hatására eltávozni, ezért arra gondoltam, majd a fúró szépen megoldja a dolgot. Az elgondolás szép volt, de a gyakorlat azt mutatta, hogy az aluminium szegecs inkább deformálódik, mint, hogy engedne a fúró erejének. Sőt, amikor a fúró megakadt a szegecsben, körbe forgatta azt és nem távolította el.

Csak akkor jöttem rá, hogy felesleges tovább próbálkozni, mikor a szegecs megunta, hogy a fúró pörgeti és beszorult a furatba, a fúrószál pedig eltörött.

Ekkor fogtam egy reszelőt és nekiestem. Reszeltem egy ideig, majd fogóval nagy darabokban törögettem a szegecs darabjait. Végül a fém engedelmeskedett az ember akaratának és sikerült eltávolítani.

A törött szegecset egy csavarral helyettesítettem és a járóka működő képessé vált:

jo.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: barkácsolás

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr255772633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása