HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Sundown party riport 2. rész

2016.07.17. 01:07 Travis.CG

Tegnap még nem élt a party szerver, ezért úgy mentem aludni, hogy nem adtam le release-t. Éjfélkor lelőtték a zenét és kis beszélgetés után ment mindenki aludni.

Délelőtt úgy döntöttem, megnézem a várost. Vettem valami reggelit, kiültem a tengerpartra, és próbáltam betelni a végtelen víz látványával. A hely szépségét az ragadhatná meg legjobban, hogy még a helyiek is, akik minden nap láthatják, ahogy a víz mossa a gömbölyű kavicsokat, még ők is megállnak kutyasétáltatás közben és csak nézik a határtalan kékséget.

A rutinosabbak még fürödtek is. Nekik ez a reggeli rutin része.

Tíz óra körül értem vissza. A rendszer addigra felállt és velem együtt hárman már regisztráltak is. Ismét nem volt semmi ellenőrzés, akár egy szervező nevét is beírhattam volna. Release-t mégsem töltöttem még fel, mert eszembe jutott, Grass javasolt egy effektet, amit tegnap elfelejtettem implementálni. Azt még megcsinálom. A leadási határidő délután négy óra, még van idő.

Negyed egykor kész volt a release. Közben a nagy kivetítőn a QuiPlash ment, amire mobilon lehetett jelentkezni. A lényege az volt, hogy feltettek valami ostoba kérdést (mi a legidegesítőbb dolog, ami ráeshet egy ember fejére, mi az, amit nem akarsz látni a születésnapi tortából előurgani, stb.), majd erre szavazás útján kiválasztották a legostobább választ. Aki a legtöbb szavazatot kapta, az nyert. Mivel sok kérdésre aktuálpolitikai vonatkozású válaszokat adtak, sokat nem értettem belőlük. Na, jó, egyet értettem: Mi lenne a Titanic 2 film alcíme: Brexit. Maximális szavazattal nyert.

Négy óráig még sok idő van, ezért visszamentem a tengerpartra. Ezzel tényleg nem lehet megunni. Rengeteg ember sétált a parton és nagyon kevesen fürödtek, amiből arra következtettem, most a turistáké volt a terep. Egy kis táblából azt is megtudtam, hogy a Triász idején ez a terület sivatag volt és az akkor ott élt növények gyökere megőrizte a homokban található anyagokat. Ettől vörös színű a homok. Most meg egy tenger partján van.

Indultam a floppy lemez hajító bajnokságon is. Mindenki kapott egy lemezt, elhajította a fákkal szegélyezett parkban, majd szemmel meghatározták, kié ment a legmesszebb. Jól éreztük magunkat. Talán hatodik lettem.

A fotó és egyéb grafikai kompók kellemesek voltak. Nem volt egyetlen kiemelkedő alkotás sem, de mentes volt a QBParty alibi produkcióitól. Illetve a 4k grafikák esetén a Coming Up hozta a színvonalat.

Egyetlen chipzene és egyetlen futtatható zene volt, tracked zenéből ellenben volt épp elég és elég hosszúak voltak. Nekem legjobban a Low tetszett. Streaming kategóriában pedig semmi olyan nem született, ami csengőhang lehetne a mobilomon.

A Shadertoy compó két indulója igen jó volt. Az egyik egy egyszerűbb naplementét mutatott be, a másik viszont egy igen összetett jelenet volt, ajtókkal, amelyek folyamatosan nyílottak és csukódtak. A kamera mozgása nem volt teljesen szinkronizálva az ajtók mozgásával, amitől előfordult, hogy a kamera átment rajtuk. Ilyenkor a közönség fájdalmasan felkiáltott és azon izgultak, a következő ajtón mi fog történni.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr878893324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása