HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Nahát

2018.07.05. 21:21 Travis.CG

Elkezdtem Function-re demót készíteni. Mivel a csapat tagjait elég nehéz motiválni, ezért elhatároztam, hogy készítek egy vázlatot, ami már egy működő demó lesz és akkor talán nagyobb lelkesedéssel vetik az emberek magukat a munkába.

Ezért Blenderben elkészítettem egy színteret - természetesen Linux alatt - majd áttértem Windowsra, hogy megírjam a kódot. Majd később elmondom, miért kell Windows alatt futnia a következő alkotásnak, de most legyen elég annyi, hogy az alatt kell futnia, mindenféle hardveres gyorsítás nélkül.

A jelenetet OBJ-be mentettem el és szerettem volna megnézni a szerkezetét. A vacak Notepad nem boldogult vele (Linuxos sorvége jel), ezért egy hirtelen ötlettől vezérelve megnyitottam Visual Studio alatt. Elvégre az is képes szöveget megjeleníteni.

A Visual Studio elkezdett tekerni veszettül. Én egyre nyugtalanabbul ültem a gép előtt és vártam, hogy visszakapjam az irányítást. Már azon voltam, hogy lelövöm az egészet, amikor megjelent az alakzatom.

wsscene1.png

Régen döbbentem meg ennyire. Lehet forgatni, mozgatni, mintha csak egy 3D szerkesztőben lennék.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr414093731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása