HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

  • sdani: Sajnos nekem is hasonló érzéseim vannak az R kiszorulásával kapcsolatban. Remélem jobban fogja tar... (2024.04.29. 10:48) R meetup
  • sdani: Nagyon jók ezek a bejegyzések! Feszültséggel teli, fordulatos, mint egy jobb krimi. :D Abba ne hag... (2024.04.29. 10:35) Wgel CTF
  • sdani: @Travis.CG: Egy kis szerencse sosem árt. :D (2024.03.01. 13:19) A bioinformatika helyzete 2024-ben
  • Travis.CG: Szóval az akadémiai szféra mazochistává tett, amit a Pinephone-al élek ki? Hmm, érdekes összefüggé... (2023.10.05. 18:23) Új barátom az Informatikai titkárságról
  • Travis.CG: Túl nagy a hype körülötte, ezért túlzó elvárások vannak vele szembe. Ha a korábbi chatbotokhoz kép... (2023.02.28. 06:28) chatGPT, a bioinformatikus

Anya, nézd titkár lettem!

2021.05.30. 23:31 Travis.CG

Talán nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy a Magyar Demoscene Egyesületet a legtöbb scener támogatja, jó ötletnek tartja, de tisztségeket senki nem akar viselni. Amióta részese vagyok a közösségnek, minden tisztújító közgyűlésen a régi tagok menekülni akartak, mások viszont nem akartak a helyükbe lépni. Ekkor a régi tagok fogukat szívva újra elvállalták a szerepeket. Ha pedig elérték a maximális újraválaszthatóságot, boldogan léptek le. Ekkor szokott kezdődni az a huzavona, amivel új vezetőket csalogatják.

Idén sem volt ez másként. Már majdnem úgy volt, hogy sikerül behálózni pár embert, de végül mégsem álltak kötélnek. Gargaj volt az egyedüli, aki azt mondta, hogy vállalja a következő két évre is mandátumot. Aztán megkérdezték, ki vállalná a többi tisztséget.

Természetesen néma csönd volt. Én meg arra gondoltam, miért ne vállalhatnék valamit? Igazából korábban is kacérkodtam a gondolattal, csak nem éreztem elég hitelesnek magamat. A legtöbben több, mint húsz éve a pályán vannak, tizenéves koruk óta ténykednek, erre én álljak az élre?

Most annyit változott a helyzet, hogy senki nem jelentkezett, ezért belevágtam, megpályáztam a titkári pozíciót, és megszavaztak. Nem egyhangúlag, ugyanis ketten elnöknek akartak.

Meglátjuk, mi sül ki belőle.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr1816577366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása