HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Francos krumpli

2023.04.02. 15:57 Travis.CG

Azt hiszem, egy kicsit kezdenek összecsapni a fejem felett a hullámok. Azt számolgattam, hogy ha időben elkészülök a Revision-re szánt demó grafikáival és a dialógusokkal, akkor lesz két hetem, hogy a demót összerakjam.

Csatlakoztam a Feryx vezette kisbuszos csoporthoz, hogy együtt menjünk a partira. Aztán elvállaltam, hogy április 6-án még megtartok egy összevont előadást kb. 200km-re. Azért mertem, mert eddig akárkikkel is mentem, mindig pénteken indultunk. Gondoltam, a csütörtöki előadás még belefér.

Természetesen a grafikákkal nem sikerült az általam felállított határidőre elkészülni, ezért két hétnél kevesebb időm maradt a demóra.

Az előadás fehérje szerkezetekről és filogenetikáról szólt, két olyan területről, amiről alig tudok valamit. A rendelkezésre álló diái pedig olyan elavultak voltak, hogy DOS-os programok leírását tartalmazta. Ami nem volt annyira ósdi, az meg egy az egyben a Wikipédiáról másolták. Oké, ezt át kell dolgoznom. Elvégre 2023-ban mégsem tarthatunk úgy egy fehérje szerkezeti órát, hogy ne beszéljünk az AlphaFold-ról, amikor már a hírportálok tudományos rovatai is tele vannak vele.

Feryxéktől megkérdeztem, mikor indulunk, amire az volt a válasz, hogy este 8-kor. Hmm. Ez elgondolkodtatott. Péntek este akarnak indulni, vagy van még egy információ morzsa, amiről nem tudok? Volt valami, amiről nem tudtam, de az nem egy morzsa volt, hanem egy információ rög. Csütörtökön tervezik az indulást.

Oké, összecsapom a három órás előadást, két órára, és akkor elérek egy olyan vonatot, amivel lekéshetem az indulást. Ez nem jó. Aztán eszembe jutott Unreal, aki szintén ebből a városból indul Revision-re. Gyorsan felvettem vele a kapcsolatot, de kiderült, ők normális időben akarnak indulni, tehát rá nem számíthatok.

Maradt az az opció, hogy Feryxék indulását szabotálom. Be tudom rendesen fejezni az előadást, kényelmesen elérem a vonatot, legfeljebb többet csuklom a kelleténél, ha megint összeszedek egy másfél órás késést. (Tapasztalt vonattal utazó vagyok, a késés rekordom 2 és fél óra, ugye Netro?)

Összegezve: Az előadással nem vagyok kész. A demóval nem vagyok kész. Elutazom előadást tartani, visszautazom Revision indulásra, majd az éjjel megyünk ezer kilómétert.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene életmód

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr418084806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása