HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Visz'lát Cybernetic genetics

2023.07.30. 19:47 Travis.CG

Azt hiszem szembe kell néznem azzal, hogy a Cybernetic genetics ideje lejárt. Nincs csapattag, egyedül meg nem tudok mindent megcsinálni. Próbáltam, de nem az igazi. Felesleges erőlködni. Felesleges ócska, felejthető demókat készíteni. Persze a többi scener tartja bennem a lelket, hogy "mi lenne a partikkal, ha nem adnának be produkciókat". Ez kedves tőlük, de ócska produkciókat beadni, csak azért, hogy meglegyen a létszám, felesleges.

Ezért úgy döntöttem, nem lesz több Cybernetic genetics produkció. Még kacérkodtam a gondolattal, hogy esetleg kiadhatnám az utolsó kódokat az utolsó Function-ön, és ahogy búcsúzik a magyar scene ettől a partitól, úgy búcsúznék én is. De rájöttem, hogy egyrészt lényegtelen, mert úgysem érdekel senkit ez a szentimentalizmus, másrészt csak feleslegesen elodázná az elkerülhetetlent: Abba kell hagyni.

Az Interstellarban volt egy gondolat, hogy "ahhoz, hogy az ember előre jusson, hátra kell hagynia valamit". Ez nagyon jó meglátás, mert én is látom magam körül, hogy emberek azért nem lépnek meg fontos lépéseket, mert nem akarnak megválni valami régi felesleges kolonctól. Én sem tudtam megválni a Cybernetic genetics-től, de nincs semmi oka sem, hogy megtartsam. Csak az erőlködés van vele. Ezért egy gyors, fájdalommentes döntést kellett hozni.

Aminek lenne értelme, egy másik csapathoz tartozni, ahol vannak grafikusok, zenészek és buzog az életkedv. Pontosan ezért, mikor megláttam, hogy a Wanted-en kódert keresnek, jelentkeztem. Megmutattam, mit csináltam eddig, és fél óra múlva már a csapat titkos Discord csatornájához is hozzéférhettem.

Meglátjuk, mi sül ki belőle, de bizakodó vagyok. Ha mást nem, a kapcsolati hálóm szélesedik. Ezért visz`lát Cybernetic genetics, hello MoonShine.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr4818181677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása