HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

  • sdani: Sajnos nekem is hasonló érzéseim vannak az R kiszorulásával kapcsolatban. Remélem jobban fogja tar... (2024.04.29. 10:48) R meetup
  • sdani: Nagyon jók ezek a bejegyzések! Feszültséggel teli, fordulatos, mint egy jobb krimi. :D Abba ne hag... (2024.04.29. 10:35) Wgel CTF
  • sdani: @Travis.CG: Egy kis szerencse sosem árt. :D (2024.03.01. 13:19) A bioinformatika helyzete 2024-ben
  • Travis.CG: Szóval az akadémiai szféra mazochistává tett, amit a Pinephone-al élek ki? Hmm, érdekes összefüggé... (2023.10.05. 18:23) Új barátom az Informatikai titkárságról
  • Travis.CG: Túl nagy a hype körülötte, ezért túlzó elvárások vannak vele szembe. Ha a korábbi chatbotokhoz kép... (2023.02.28. 06:28) chatGPT, a bioinformatikus

Belefutottam egy alkalmassági vizsgálatba

2024.07.11. 20:33 Travis.CG

Általában a várostól távol szoktam futni, kerülöm a népes csomópontokat. Egyik nap viszont kipróbáltam a városi futókört, mert az a pálya közel sík, nincs benne annyi emelkedő, én pedig kiváncsi voltam, az mennyit javít az időmön.

A pálya elméletileg egy kilóméteres kör, de az okosóra szerint csak 850 méteres. Ezt a különbséget egyébként az óra minden körben következetesen tartotta is.

Már az első kör végénél láttam, hogy fiatalok gyülekeznek, akikre két terepruhás katona felügyelt és fekete pólós instruktorok magyaráztak nekik. A második körömnél a csoport egyik fele felüléseket végzett, a nem gyakorlatozók fogták a felülést végzők lábát. A harmadik körnél csere volt.

Közben ők is oda-odanéztek rám. Szerintem ötvenen lehettek.

A negyedik körnél eltűnt mindenki, csak a papírokat és az ivókulacsokat hagyták ott. A fekete pólós felügyelőket a start-célvonalnál láttam meg. Valamennyire a pálya egy részét is beláttam, de egyetlen futót sem tűnt fel, amiből arra következtettem, hogy kb. 500 méter előnyöm lehetett. A felügyelők közbe röhögtek, mikor megláttak. Gondoltam, milyen jó poén lenne, ha Amerika Kapitányként elfutnék mellettük.

Nem így történt. Az első két ember az ötödik körnél ért be. A pályaetikett szabályai szerint lehúzódtam, hogy ne rajtam múljon a felvételi. Akkor már kezdtem fáradni, 7-8 perces kilómétereket mentem csak. A hatodik körnél ért be az első nő is. Utána próbáltam azért gyorsítani, hogy nehogy lekörözzenek, de így is megelőztek még hárman.

A felvételizők három kilómétert mentek összesen. Miután összepakoltak, és elmentek, még három kört mentem. Az órám szerint az első három kilómétert hat és fél perces kilóméterekkel futottam le, tehát 19,5 perc alatt teljesítettem volna a távot.

Szerintem területvédelmisek voltak. Kíváncsi voltam, mi lehetett a minimum követelmény, de erre nem találtam semmit a neten. Az egyetlen támpont a hadkieg oldala volt, de ott 3200 métert írtak futásra. Ezen kívül felülés és karhajlítás volt két perc alatt. Gondoltam megnézem, hogyan teljesíteném azokat a feladatokat. Karhajlítás 46 darab volt, felülés 65 darab. Nem is rossz, egy (öreg)embertől.

Szólj hozzá!

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr6918441441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása