HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

SOAPdenovo fordítás

2014.07.05. 22:14 Travis.CG

Korábban már próbáltam játszani a SOAPdenovoval, de a bináris kivételt dobott még a legegyszerűbb esetben is, a forrást pedig képtelen voltam lefordítani. Ez sokáig frusztrált, mert sorra jelentek meg a publikációk, ahol mindenki vígan használta a programot. Mivel ezeknek a cikkeknek a szerzői között kivétel nélkül volt legalább egy kínai, furcsa összeesküvés elmélet fogalmazódott meg bennem: van egy nyilvános forráskód, ami lefordíthatatlan a fehér emberek számára és van egy titkos forráskód, amit csak a kiválasztottak kaphatnak meg.

Sajnos a másik lehetőség, hogy én bénázok valamit.

Legutóbb megint a kezem ügyébe került a SOAPdenovo és ismét farkasszemet néztünk. Ismét kiadtam a mágikus make parancsot és rezignáltan vettem tudomásul a hibaüzenetek özönét. Átolvastam őket és világossá vált, hogy konzekvensen hiányzik az unistd.h-ra történő hivatkozás. Kiegészítettem a kódokat vele és máris lefordult. Lelkesedésemben odáig mentem, hogy elindítottam az első kezem ügyébe kerülő baktérium szekvencián és lefutott!

Ez két dolgot jelent: mégsem vagyok olyan béna, vagy kínai vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: bioinformatika

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr196476347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása