HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Kalandod most már tényleg véget ér

2017.09.10. 00:26 Travis.CG

Ismét Angliába készültem. Egyrészt le kellett adnom a nyakamon maradt lakást, ahol a bérleti szerződést nem lehetett felmondani, másrészt közeledett a távmunka próbaidejének a vége.

Kicsit olyan volt, mintha fedett ügynök lennék. Volt angol telefon, angol lakáskulcs, de a táskám egy másik rekeszében magyar telefon és magyar lakáskulcs.

Nem indult zökkenő mentesen az út. Eleve késve indult a gép és mire megérkezett, már egyetlen vonat sem közlekedett. Kénytelen voltam taxival menni. Az angliai otthonunk, illetve ex-otthonunk nagyon üres volt bútorok nélkül, de már nem számított. Úgyis egy hétig leszek csak itt.

Angliában nagyon kevés munkaszüneti nap van, de nekem sikerült úgy mennem, hogy az egyik belecsúszott az ott tartózkodásba. Legalább lesz egy nap pihenő, mielőtt meglátogatom a Sangert.

A Campus busz a szokásos útvonalon, szokásos időben jött, de alig láttam ismerős arcot rajta. Ismét megállapítottam, milyen gyorsan cserélődnek az emberek. Az épületbe már nem is tudtam bemenni. A kártya nem működött. Be kell surranni. Mint egy kémnek. Már csak egy csokornyakkendőbe rejtett fényképező gép hiányzott.

Megvártam, míg a kávéra megindulnak az emberek, majd, mielőtt becsukódott volna az ajtó, elkaptam azt. Bent vagyok! A laborban mindenki nagyon kedves volt, de a főnököt két hete nem látta senki. Ennek ellenére a munka feszített tempóban folyt. Én is leültem és nekiláttam dolgozni. Később elintéztem magamnak egy ideiglenes kártyát, úgyhogy nem kellett a 47-es ügynököt megszégyenítő technikákhoz folyamodni.

Másnap a lakással kapcsolatos ügyeket intéztem és vonattal mentem be. Az északi kapunál akartam bemenni, ahol csak kártyával lehet belépni. Itt derült ki, hogy az ideiglenes kártya csak egy napig működik. Szerencsére a természetvédelmi terült irányából be lehet slisszolni. Akár a Nyúllábat is ellophatnám.

Aznap volt egy megbeszélés is a szerződésemről, ahová a HR-es kisasszony mellett még két másik ember is eljött. Rossz előérzetem volt. Egy sima meghosszabbításhoz elég lenne csak a HR is. A balsejtelmem be is igazolódott. Nem kaptam szerződés hosszabbítást.

Mikor elmeséltem a munkatársaimnak, mi történt, ők azt mondták, nem tudtak semmit erről. Azért a hátralévő két napban titokban összedobtak egy búcsú partit. Kaptam egy Cambridge pólót. Majd abban fogok menőzni a demópartikon.

A búcsú után mindenki gőzerővel folytatta a munkát. Látszólag a gépezet nem fog megakadni. Mikor eljöttem Magyarországról, még hónapok múlva is kaptam leveleket, hogy ez vagy az a fájl hol van. Az egyik levélre nem válaszoltam elég gyorsan, mire valami olyasmit vágtak a fejemhez, hogy majd ha innen kell eljönnöm, akkor is ilyen hozzáállásom lesz-e.

Itt nincsenek levelek. Nincsenek elvarratlan szálak. Ha a paraszt legurul a sakktábláról, majd egy másik átveszi a helyét. Senki sem pótolhatatlan. Én meg ismét munkanélküli vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: életmód

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr3912810164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása