HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

A zelitkuttató pénct szerezz

2023.12.10. 08:37 Travis.CG

Kezdem aszt hinni, hogy csak véletlenű kerültem be ebbe a bagázsba. Mive tök snassz nevem van, meg több ilyen néven is vannak a zegyetemen, szerintem összemostak más kutatókka. Az eső bizonyitékk a kutatásoptimizállás vót. Ugyanis olyan cikkek is szerepetek a porfóliómba, amik nem is a zén cikkeim. Kiderűt, hogy a szagterületem a fermentácijó és már a nyócvanas évektől publikálok. Aztanemjóját, anyám ha eztetet látta vóna.

Ebbő megállapították, hogy  a fermentácicó a profilom. Aztat ajánlották, hogy a Moszkvai egyetemme kopuláljak, vagy koperájjak. Biztos, hogy a ruszkik tuggyák a legtöbbet az erjesztésrű. Náluk ez nemzeti sport.

Szótam nekik, hogy ez nem én vagyok, csinájjanak újj púrfóliót. És csinátak. És akkó egy megint másik kutatóval kevertek össssze. De akkó mán nem szótam. Mert akkó meg aztat akarták, hogy egy kínaji egyetemme dógozzak. Nem akarok parajnoid lenni, de akive csak beszétem ebbül a tásaságból, annak mind aztat ajánlották, hogy kínaji egyetemmel kellene dógozni.

Szóva csak egy féjreértés miatt vagyok itt a kiválóságprémiumelit kutatói prozsektbe. Ez tuti. Egy ilyen bunkó, mint én nem kerűhet ijen nagy nevek közé.

Namindeggy. Most legutóbb arró beszétek, hogy kő pénzt szerezni. Ahogy így elmondták, nem is olyan nehéz. Elősző is láccani köll. Én láccok. Apám nem volt üveges. Nekem legalábbis nem monta. Meg ecce már köszöntek is nekem. Bár ha meggondolom, annyira mégse láccok. Még a program szervezői sem talátak meg. Egybemostak a többi hasonló nevű kutatóval.

Az első előadó Brüsszelben dolgozik. Arró beszét, hogy hülyék vagyunk. Azé vagyunk hülyék, mert Brüsszelben tuggyák, hogy van food system security téma, amire lehet pájázni. Mi, itt keletközépészakdél Európába meg nem tuggyuk. Mert mi itt csak azt tuggyuj, hogy food security, ami nagyon nem az. Azt nem sikerült elmondani, mi az a food system security, biztos azé, mer Brüsszelben errő beszélnek, és nem magyarázzák. Így ő sem magyarázta. Mi meg maradtunk hülyék.

A másik fontos dolog, amit mondott, hogy Horizontra kell pájázni. Akkó is kell pájázni rá, ha nem kapunk pénzt. Mert igaz, hogy mi nem kapunk pénzt, de a kopperácijós partnerek igen. És akkó látszunk is, meg megmaradnak a kapcsolatok is. De igaziból mi is kapunk pénzt ám, mert egy autó alkatrész ki fogja fizetni Brüsszel helyett. Csak már nem emlékszem, mejik alkatrész. Talán a sebváltó? Vagy a kormány?

A többit nem értettem, amit az okosok montak. Majd jött a kerekasztal beszélgetés. De csak egy kerek asztal volt, és meg sem szólalt. Legalábbis én nem hallottam. De egy kerek asztal kivel is beszélgetne? Szerencsére az emberek beszéltek helyette is, így nem kellett megszólalnia

Azt monták, hogy sokat kell konferencijára járni, ott barátkozni (gondolom ez a láthatósággal függ össze), majd aztán lehet konzorciumozni és utána pályázni. Ennyit tudtam meg. Hogy mit csináljon egy negyedik X-ben járó kutató, aki világ életében mások cikkeibe dolgozott és nem csoportvezető, azt nem tudtam meg.

Szólj hozzá!

Címkék: életmód

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr2918265633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása