HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Experience 2023

2023.11.26. 19:24 Travis.CG

Egész pipec party keveredett ebből az Experience-ből. Keményebb arcok már háromtól tolták. Én négy óra körül értem oda, így még el tudtam csípni Netro engine bemutatóját. Mindig érdekes látni, hogy mások hogyan készítenek demókat. Netro után Gargaj  toolját is megnéztük, én pedig rögtön megértettem, miért vagyok a tápláléklánc alján. Ott volt egy GUI-s hiper-szuper szerkesztő, amire Gargaj csak annyit jegyzett meg, hogy "két hónap alatt megvolt". Ja, nekem két hónap alatt legfeljebb egy triviális bugot sikerül kijavítani.

Matthew elhívott egy privát megbeszélésre, ahol többek között a Function-ön eltervezett közös projektről is akart beszélni. Majdnem egy hónappal ezelőtt Matthew csinált zenét egy demóhoz, majd elküldte nekem, hogy Feryx nem válaszol, nem tudja hogy áll a demó. Én még ennyit sem tudtam. Gondoltam, ha nem szólnak nekem, akkor biztos nincs szükség a segítségemre. Most pedig Matthew azon aggódott, hogy feleslegesen csinált zenét.

Lassan elkezdődött a demóvetítés. Már többször leírtam, hogy ezeket azért szeretem, mert itt mindig csepegtetnek némi háttérinformációt. Most is megtudtuk, hogy a Rebels FreePascal-ban készített 4k-t, ami a Visual Studion edződött exe tömörítőnek nem tetszett. Ezért a tömörítő fejlesztőjét elvitték egy McDonalds-ba, és addig tömték hamburgerrel, amíg ki nem javította a hibákat. De láttuk Jimmy attraktoros demójának szerkesztőjét is. Ami maga a demó.

Miután megnéztük az év legjobb demóit, következett a  demókompó. Gyakorlatilag majdnem az összes futtatható kategória képviseltette magát. Volt 256b, 4k, retro, procedurális grafika, demo. Oké, Amiga nem volt, ezért mondtam, hogy majdnem.

Kaszi75-nek hála a MoonShine megkapta az első greetinget! De voltak új indulók is, bővül a scene. A mini scene drámának sincs még vége. Matthew teljesen le volt törve a zene miatt, épp a mellékhelyiségben volt, amikor meghallott egy zenét, ami nagyon ismerős volt neki. Aztán rájött, hogy ez az ő zenéje. Tévesen azt hitte, hogy én készítettem valamit, úgyhogy nyakát törve rohant vissza a terembe, hogy lássa. Mint kiderült, Feryx készítette a demót, de mint később elmondta, nagyon nehéz dolga volt, mert a zene nem inspirálta túlzottan. Talán ettől Matthew is megnyugodott, hogy mégsem dolgozott feleslegesen.

Összességében remek kis kikapcsolódás volt, a szervezésre nem lehet panasz. Adamsmthz-nek hála azok is ott lehetnek az eseményen, akik személyesen nem tudtak megjelenni.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr5318267529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása