HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

  • sdani: Sajnos nekem is hasonló érzéseim vannak az R kiszorulásával kapcsolatban. Remélem jobban fogja tar... (2024.04.29. 10:48) R meetup
  • sdani: Nagyon jók ezek a bejegyzések! Feszültséggel teli, fordulatos, mint egy jobb krimi. :D Abba ne hag... (2024.04.29. 10:35) Wgel CTF
  • sdani: @Travis.CG: Egy kis szerencse sosem árt. :D (2024.03.01. 13:19) A bioinformatika helyzete 2024-ben
  • Travis.CG: Szóval az akadémiai szféra mazochistává tett, amit a Pinephone-al élek ki? Hmm, érdekes összefüggé... (2023.10.05. 18:23) Új barátom az Informatikai titkárságról
  • Travis.CG: Túl nagy a hype körülötte, ezért túlzó elvárások vannak vele szembe. Ha a korábbi chatbotokhoz kép... (2023.02.28. 06:28) chatGPT, a bioinformatikus

Function2014 1. nap

2014.10.03. 21:18 Travis.CG

Eljött a nagy nap. A releaset elkészítettem már kedden és eljuttattam Shamennek, hogy próbáljon meg zenét szerezni rá. Elég kevés időt hagytam rá, de Grass megnyugtatott, hogy "Shamen rövid határidővel is tud dolgozni". Nekem ennyi elég is volt.

Azért csütörtökön már elkezdtem dolgozni a vész forgatókönyvön. Ami annyit jelent, hogy előkotortam a fel nem használt zenéket tartalmazó DVD-t, kiválasztottam a legrövidebb zenét és vadul kalapáltam a billentyűzetet Unityben. Persze nem volt sem textúrám, sem modellem, semmim, de legalább sokáig fenn voltam.

Reggel háromnegyed hatkor kedélyes csevegésnek induló e-mailt írtam, amiben azt tudakoltam Shamentől, hogy jön-e partira és csak úgy mellékesen megkérdeztem, hogy mi hír a zenével. A válaszban kifejtette, hogy egész héten 12 órázik, hétvégén fellépése van, este küldi a zenét.

A melóhelyen az egyetlen pozitívum az volt, hogy sikerült kapcsolatot találni a DNS metiláltság és a MinION készülék nukleotid leolvasása között. De már jöttek, hogy nézzem meg a szekvenciáik minőségét, nem tudják indexelni a BAM fájlokat, nem tudják elindítani az IGV-t, stb. stb.

Hamarabb le is léptem a melóhelyről, úgyis van egy csomó plusz órám. Elkezdtem heggeszteni az alibi release-t, hogy mégsem menjek üres kézzel és fél óránként néztem a leveleimet, hogy megjött-e a zene. Jelen poszt írásának pillanatában még nincs zene. A határidő közeleg. A legjobb az lesz, ha lefekszem, akkor legalább nem úgy fogok kinézni, mint egy zombi.

Egyszerűen nem értem, mások hogyan képesek 1,5 nappal a leadás előtt elkezdeni a demót.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr266756905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása