HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

  • sdani: Sajnos nekem is hasonló érzéseim vannak az R kiszorulásával kapcsolatban. Remélem jobban fogja tar... (2024.04.29. 10:48) R meetup
  • sdani: Nagyon jók ezek a bejegyzések! Feszültséggel teli, fordulatos, mint egy jobb krimi. :D Abba ne hag... (2024.04.29. 10:35) Wgel CTF
  • sdani: @Travis.CG: Egy kis szerencse sosem árt. :D (2024.03.01. 13:19) A bioinformatika helyzete 2024-ben
  • Travis.CG: Szóval az akadémiai szféra mazochistává tett, amit a Pinephone-al élek ki? Hmm, érdekes összefüggé... (2023.10.05. 18:23) Új barátom az Informatikai titkárságról
  • Travis.CG: Túl nagy a hype körülötte, ezért túlzó elvárások vannak vele szembe. Ha a korábbi chatbotokhoz kép... (2023.02.28. 06:28) chatGPT, a bioinformatikus

Revision 2023 1. nap

2023.04.08. 12:54 Travis.CG

Tehát kiszálltunk a kisbuszból. Bevallom, még soha nem értem oda egyetlen demopartira sem nyitásra. Annyira nem nagy élmény, de egyszer ezt is ki kell próbálni. Legalább volt helyünk.

A csapat egy helyre cuccolt. Gyorsan nekiláttam release-t heggeszteni, hogy a maradék részek is stimmeljenek. Mivel eleve nem volt bonyolult, amit csinálni akartam, ezért nem is kellett sokat gondolkodni. Ahogy fogyott az idő, úgy mentem egyre inkább a "működjön" típusú megoldások felé a "szép legyenből".

Ahogy közeledtem a vége felé, egyre inkább elbizonytalanodtam, hogy be kellene-e adni. Végül megmutattam két embernek. Detox szerint amit csináltam, nem is demó, inkább wildba kellene beadni. Való igaz, hogy nem egy hagyományos látványvilága van (ha lehet egyáltalán látványvilágról beszélni), de futtatható állomány. Higher(Than)-nek viszont tetszett.

Beültem egy kezdőknek szóló szemináriumra, de túlságosan kezdőknek szólt, hogy hol lehet aludni, meg mit lehet látni a vásznon.

Elvittem a cuccomat a szálláshelyre. Egy kicsit eltévedtem, ezért lekéstem a ceremónia nyitását, viszont a Meteorikos díjra visszaértem. A kívülállóknak jegyzem csak meg, hogy ez amolyan demoscene Oscar. Még öltönyt és estélyi ruhát is viseltek! Egy partin, ahol az emberek a földön alszanak...

Kicsit elnyújtottnak éreztem. Sokfős csapatok mutatkoztak be, ha több kategóriába jelölték őket, akkor többször is megnézhettük ugyan azt a bemutatkozó videót.

Próbáltak viccesek is lenni, bizonyára azok is voltak, csak én voltam túl álmos, hogy elmosolyodjam. Mintha a tapsolási kedv is csökkent volna a vége felé.

Amin nagyon meglepődtem, hogy sok jelöltet nem is láttam korábban. Hogyan maradhattak ki? Ezt pótolni kell. Főleg, hogy van egy Linuxos jelölt is.

Szép számmal voltak magyar jelöltek. Netro a Raw-al, kp a piromán papírfigurákkal, Slays Bell a Let this darkness be-vel, Gargaj a Box-al. kp győzött is, de nem emlékszem miben, mert kétszer is jelölték.

Arra mindenesetre jó volt ez a hosszú esemény, hogy szinte teljesen befejeztem a demót. Megvolt minden rész. Így már be is lehetne adni, de arra gondoltam, kicsit polírozom.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr8318097114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása