HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

  • sdani: Sajnos nekem is hasonló érzéseim vannak az R kiszorulásával kapcsolatban. Remélem jobban fogja tar... (2024.04.29. 10:48) R meetup
  • sdani: Nagyon jók ezek a bejegyzések! Feszültséggel teli, fordulatos, mint egy jobb krimi. :D Abba ne hag... (2024.04.29. 10:35) Wgel CTF
  • sdani: @Travis.CG: Egy kis szerencse sosem árt. :D (2024.03.01. 13:19) A bioinformatika helyzete 2024-ben
  • Travis.CG: Szóval az akadémiai szféra mazochistává tett, amit a Pinephone-al élek ki? Hmm, érdekes összefüggé... (2023.10.05. 18:23) Új barátom az Informatikai titkárságról
  • Travis.CG: Túl nagy a hype körülötte, ezért túlzó elvárások vannak vele szembe. Ha a korábbi chatbotokhoz kép... (2023.02.28. 06:28) chatGPT, a bioinformatikus

Scenerré vedlés

2023.04.07. 14:08 Travis.CG

Az előadást nem tudtam levetíteni. A projektor nem kapott jelet egyetlen bemeneten sem. Kipakoltam a kábeleket, és ezt találtam:

kabel.jpg

A szikszalagozott förmedvényt kihúztam, majd rákötöttem valamit, amire azt gondoltam a projektor. Működött.

Leadtam életem legrosszabb előadásait. Eleve nagy élvezet úgy beszélni hallgatókhóz, hogy szoborrá merevedve néznek még akkor is, ha azt kérdezem, "lélegeztek?" Pislogni pislogtak, igaz ritkán. Kérdésekre viszont egy-két ember válaszolt csak. Az előadások így gyorsan lementek, és simán elértem a vonatot. A vonaton demót állítgattam. Átevickéltem Budapesten és csatlakoztam a csapathoz.

Mit mondjak az útról? Mint egy tipikus road movie. Kegyetlen sok részletet meg lehet ismerni más scenerek életéről. Tizennégy óra út emberekkel, akik eleve elég jól ismerik egymást. Az a rengeteg életút, sors, világnézet, amit végighallgattam... Rendkívül intenzív élmény volt.

Az autóval jól boldogultak a vezetők, egyedül a hátsó ablaktörlő élt önálló életet. A sok kocka közül senki nem tudta kikapcsolni.

Kiderült, mennyi zenész volt közöttünk. Megtudtam, hogy Citrus death metál dobos. Soha nem hallott zenei csoportosulások nevei röpködtek a fejem felett. "Igen, igen, és ismered XXX-t? - Persze, hogy ismerem, nagyon állatok." Én pedig eddig azt hittem, hogy a társadalom annyira fragmentálódik, hogy már nincsenek közös pontok.

A vonatra egy kutató szállt fel, de a kisbuszból már egy scener szállt ki. Bulizzunk.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr1618097080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása