HTML

Az élet kódjai

Csináld maga. Senki nem csinálja meg helyetted.

Friss topikok

Élet a Moon Shine berkeiben

2023.09.01. 18:24 Travis.CG

Lassan egy hónapja vagyok tag, lássuk milyen az élet egy demócsapatban, amit nem én irányítok. Először is, kicsit még olyan, mintha egyedül lennék. Eddig nem sok segítséget kaptam a demó elkészítéséhez, úgyhogy készüljetek fel a saját magam készítette textúrákra. Még annál is rettenetesebb lesz, mint amire számítotok.

Másrészt viszont nagy élet zajlik a Discordjukon, mintha egy alkotóműhely lenne, nem is demócsapat. Nem múlik el nap, hogy valaki fel ne tegyen egy félig kész zenét, tanácsot ne kérjen, hogyan lépjen tovább. Persze mindig van valaki, aki hozzáfűz egy-két gondolatot, ezért nincs az az érzésem, hogy csak magamnak gyártom a demót.

Ettől szívesebben csinálok valamit. Látom a többiek is dolgoznak valamin, nem csak ülnek némán, én is nagyobb motivációval állok neki kódolni. A félig kész zenék és grafikák röpködnek, szóval ez jó.

Amin még nagyon meglepődtem, hogy sok fiatal van a csapatban. Ez úgy derült ki, hogy valaki megkérdezte, mi az a DOS. Először nagyon öregnek éreztem magam. Nem azért, mert tudom mi az, hanem mert használtam. Aztán azért éreztem vénnek magamnak, mert kiderült, hogy az illető 13 éves. Anélkül, hogy túl sok demográfiával untatnálak titeket, elég az hozzá, hogy több a nálam fiatalabb, mint az öregebb.

Kérdeztem azt is, mit lehet releaselni MoonShine alatt, de erre nincs megkötés. Seffren, a csapat vezetője elutasítja a demoscenen bellüli elitizmust, ezért még egy magamfajta kóklernek is jut itt hely. Fejlődni pedig lehet, mert vannak, akik C64-en és Amigán is tudnak kódolni. A kezdő lökést meg tudják adni nekem, ha nyitni akarok a platformok felé.

Összességében eddig minden rendben van. A Function-re a release készül, jól haladok vele. A tervek nagy részét sikerült megvalósítani. Az effektekkel még nem haladtam, azok az elkövetkező egy hétben fognak születni.

Szólj hozzá!

Címkék: demoscene

A bejegyzés trackback címe:

https://cybernetic.blog.hu/api/trackback/id/tr7318204309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása